om Facebook

Har inte varit så aktiv på Facebook på sistonde men man märker ju att sajten växer så det knakar. Klart roligast är ju fortfarande när man får kontakt med folk som man tappat kontakten med som t ex mina gamla tonårskompisar Jimmy, Anton, Benny m.fl. Sen är det ju en hel del folk som ser det som status att ha flest vänner på sin lista och därför får man ju ibland requests från människor som man känner till men förmodligen ändå aldrig kommer att prata med varken på Facebook eller i vanliga livet.

Årets facebookhändelse är ju förstås att Bodare och Mörsil från Lillsvedstiden har fått kontakt igen :) Det är ju bara vi Lillsvedare som ser det hysteriskt roliga i det här sista stycket så ni andra får ursäkta.

4 Kommentarer - Skriv gärna!:

Anonym sa...

hahahahahahahahahahahahaha, jag ska tipsa honom om dig och Pelle!!

Anonym sa...

Ja fast vi har ju lite lättare att vägra honom eftersom vi inte är värsta polarna ;) som du!

Anonym sa...

Jag är fortfarande tjurig på Jonny som lät mig gå omkring första Lillsvedsveckan och bli utskrattad i min blå träningsoverall som tydligen var en kopia av den overall MÖrsil hade under hela sitt år på lillsved :(

Anonym sa...

moahahaha, det hade vi grymt roligt åt bakom din rygg...